Producenci
Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki.

Dokument powinien zawierać następujące dane:

imię i nazwisko,

adres e-mail lub adres do korespondencji,

nr telefonu,

wskazanie numeru produktu,

przyczyna reklamacji,

data zakupu oraz wystąpienia wady,

wszelkie okoliczności, które pomogą ustalić zasadność reklamacji.

2. Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu. Prosimy również o zabezpieczenie towaru tak, by nie uległ uszkodzeniu w trakcie transportu.

DUSZA NATURY Agnieszka Duch nie przyjmuje przesyłek "z pobraniem".

W przypadku zamiaru osobistego oddania reklamowanego towaru do sklepu proszę o uprzedzenie o tym.


3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
DUSZA NATURY Andrzej Duch
al. Marszałka J. Piłsudskiego 37/37

43-100 Tychy

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

DUSZA NATURY Andrzej Duch
al. Marszałka J. Piłsudskiego 37/37

43-100 Tychy

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl